Mer eller mindre alla leveranser går att spåra med ett sändningsnummer. Undantaget är vissa småartiklar som skickas i kuvert eller varubrev. Alla andra sändningar går utmärkt att följa hela vägen hem till dig. Så snart din order har lämnat vårt lager så får du ett mejl med en direktlänk till transportören. I det mejlet hittar du även ditt sändningsnummer. Om det är så att du av någon anledning skulle få problem med din leverans så måste du även ha ditt sändningsnummer tillgängligt. I dessa fall uppmanar vi dig att kontakta transportören själv i första hand. Om problemet mot all förmodan inte skulle lösa sig så är du varmt välkommen att kontakta oss på kundtjanst@soffadirekt.se
Artiklar i detta avsnitt
- Vad har min vara för preliminär leveranstid vid köp?
- Vad gäller vid en retur?
- Vad har ni för betalningsalternativ?
- Vad har ni för garanti?
- Tilläggstjänster
- Min leverans kom transportskadad, vad ska jag göra?
- Jag vill göra en reklamation, hur går jag tillväga?
- Kan jag ändra leveransadress i efterhand?
- Går det att få leverans till en annan adress?
- Hur mäter ni era möbler?
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.