Ibland inträffar tyvärr fel, och även om vi gör vårt yttersta för att minimera risken så uppstår tyvärr oförutsedda skador. För att göra en reklamation så går du vidare till kontaktsidan här och fyller i formuläret med ordernummer samt kompletterande bildmaterial. Därefter behandlar vi ditt ärende och återkopplar så snart vi har möjlighet.
Artiklar i detta avsnitt
- Vad har min vara för preliminär leveranstid vid köp?
- Vad gäller vid en retur?
- Vad har ni för betalningsalternativ?
- Vad har ni för garanti?
- Tilläggstjänster
- Min leverans kom transportskadad, vad ska jag göra?
- Jag vill göra en reklamation, hur går jag tillväga?
- Kan jag ändra leveransadress i efterhand?
- Går det att få leverans till en annan adress?
- Hur mäter ni era möbler?
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.