När du handlar hos oss har alla produkter ett års garanti och tre års reklamationsrätt enligt konsumentköplagen och i enighet med deras riktlinjer. Under reklamationstiden är du som kund ansvarig för att visa att felet var ursprungligt och/eller fabrikationsfel. SoffaDirekt försöker alltid åtgärda problemet om det är möjligt, detta genom att laga varan, byta ut delar eller leverera en likvärdig vara.
Artiklar i detta avsnitt
- Vad har min vara för preliminär leveranstid vid köp?
- Vad gäller vid en retur?
- Vad har ni för betalningsalternativ?
- Vad har ni för garanti?
- Tilläggstjänster
- Min leverans kom transportskadad, vad ska jag göra?
- Jag vill göra en reklamation, hur går jag tillväga?
- Kan jag ändra leveransadress i efterhand?
- Går det att få leverans till en annan adress?
- Hur mäter ni era möbler?
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.